22 Kasım 2016 Salı

NASIL YARDIM ALABİLİRİM (MAVRO“SATMA”)?

9. NASIL YARDIM ALABİLİRİM (MAVRO“SATMA”)?


Yardım Almak için (MAVROları “satmak”) Oturumunuzdaki kontrol panelinde “Yardım almak istiyorum” düğmesine tıklayın.




  1. Yardım almak için önce kayıtlı olan hesabı seçiniz (yeni bir hesap eklemek isterseniz “Hesaplar” sayfasını kullanınız)
  2. "Sonraki" düğmesini tıklayın.




Mevcut hesaplarınızdan birini seçiniz ve "Sonraki" düğmesine tıklayınız.




Açılan pencerede siz bu verileri görebilirsiniz:
  1. — Çekilebilecek MAVROların maksimum miktarı.
  2. — kalan miktarı, çünkü çektiğiniz Toplam 10, 100 yada 1000’in katı olmalı.
  3. — çekilecek tutar.
Aşağıdaki adımları uygulayın:
  1. “Bütün MAVROları sat” tıklayın.
  2. Mavro hesabınızdaki maksimum tutardan daha az herhangi bir tutar girin.
  3. “İleri” düğmesine tıklayın.




Çektiğiniz toplamı kontrol ediniz ve “Sonraki” düğmesine tıklayınız.




Oluşturduğunuz Yardım sağlama isteğini Oturumunuzdaki Kontrol panelinde görebilirsiniz.




Yardım Alma talebi üzerine tıkladığınızda açılan pencerede detayları bir kez daha kontrol edebilirsiniz. Yardım Alma isteğinde satmak istediğiniz MAVROların miktarını görebilirsiniz.




Yardım alma talebi oluşturduktan sonra Kontrol panelinde Ödeme Emrinin görüntülenmesini beklemeniz gerekir. Bu Ödeme Emrinin içinde para transferi yapacak olan katılımcı(lar) hakkında bilgi görmeniz mümkün olacaktır.




Kontrol panelinde  çıkan Ödeme emri sarı renkte olacaktır. Gönderen, para havalesini doğruladığıktan sonra, hesabınızı kontrol ettiğinizden emin olun. Sadece hesabınıza geldiğini gördüğünüz paraları onaylamalısınız.
Gönderen, para havalesi yaptığını onayladıktan sonra siz de bir süre içinde  para alımını onaylamazsanız Ödeme emrinin simgesi yine sarı renk içinde soru işareti olacak.
Simgeye tıklayınca iki seçenek göreceksiniz:
  1. Ödeme aldığınızı onaylayın.
  2. Ödeme almadım.




Fon almadıysanız Güvenlik Servisi tarafından araştırma yapıldıktan sonra bu simge çarpı işareti ile kırmızı olacak.
Bu işaret, Ödeme emrinin tamamlanmadığı anlamına gelir. Gönderen, para havalesi yaptığını zamanında onaylamadığında da görülür.
Açıklanan bu tür durumlar söz konusu olduğunda; eşleştirici size yardım edecek ve diğer bir katılımcıyla başka bir Ödeme emri oluşturacak.




Banka hesabınıza veya Bitcoin cüzdanınıza para geldiğinden emin olduktan sonra Ödeme emrini onaylayın!
Para havalesi uygulandıysa ve para aldığınızı onayladıysanız, bu simge yeşil olur. Yardım başarıyla sağlanmış demektir!




Gerekirse 24 saat süreyle ödeme süresini uzatabileceğinizi unutmayın. Gönderen 48 saatlik süre içinde para havalesi yapamazsa,  bu emri tamamlamak için ona ek süre verebilirsiniz. Bunu yapmak için:
  1. Simgeye tıklayın.
  2. 24 saat için uzatma düğmesine tıklayın.
Olağandışı bir şey fark ederseniz her zaman Destek Servisine bildirin. SSS: Destek Servisine nasıl ulaşabilrim?
KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder