22 Kasım 2016 Salı

BEKLENMEDİK BİR SORUN ÇIKARSA NE YAPMAM GEREKİR?

19. BEKLENMEDİK BİR SORUN ÇIKARSA NE YAPMAM GEREKİR?


Soru: Alıcı, para alımını onaylamıyorsa veya cevap vermiyorsa ne yapmam gerekir?
Cevap: Talep oluşturup MMM Destek Ekibine başvurmanız lazım.
  1. “Destek” düğmesine tıklayın.
  2. “Oluştur” tıklayın.
Talep oluşturulması hakkında ayrıntılı talimatları okuyunuz. FAQ Destek Ekibine  nasıl ulaşabilirim?



Soru: Yardım alma isteği oluşturdum fakat Gönderen, para göndermedi.
Cevap: Her Gönderenin, para havalesini tamamlamak için 48 saatlik bir süre hakkı vardır . 72 saat içinde hesabınıza para gelmediyse Topluluk size yardım edecek başka bir katılımcıyı bulacaktır. 



Soru: Katılımcı bana para göndermedi ama para havalesi yaptığını bildirip ekran görüntüsünü kanıt olarak ekledi.
Cevap: Oturumunuzdan Destek Ekibine başvurun. Katılımcı, size gerçekten para göndermediyse bloke edilecektir. Size yardım sağlayacak yeni bir katılımcı atanacak. Sakin olun!



Soru: Captcha’yı göremiyorum. Ne yapabilirim?
Cevap: Sayfayı F5 (bazen CTRL+F5) kullanarak yeniden yükleyin. Yine görünmüyorsa bu sayfayı başka tarayıcıyla açmayı deneyin veya tarayıcınızın ayarlarını kontrol edin (kulandığınız tarayıcı JavaScript’le çalışmalı ve resimleri göstermeli). Bazen sitemizdeki çalışmalardan dolayı Captcha görünmüyorBu da olmadıysa, Davetçiniz sizi kaydetsin, o zaman Captcha girmeye gerek kalmayacak.



Soru: Neden davetçi ya da yöneticilik bonusları hesaplanıp eklenmedi?
Answer: Davetçi bonusu her yeni katılımcının (davetlinin) mevduatının %10’udur. Tarafınızdan davet edilen katılımcının her yeni mevduatından bonus alabilirsiniz fakat sadece “yeni” paralar için.Örneğin, katılımcınız 10 000 liralık yardım sağladıysa, siz 1000 lira bonus alırsınız. Eğer katılımcınız sonra 15 000 lira çekip yine 20 000 liralık yardım sağladıysa bonusunuzun sadece gelir-gider farkı hesaplanır (10 000-15 000+20 000=15 000). 2 ci mevduat için sadece 1500 liralık (2000 değil) bonus hesaplanıp eklenir.



Soru: Şifremi unuttum/değiştirmek istiyorum ama şifre kurtarma mesajı bana gelmiyor. Bu durumda ne yapabilirim?
Cevap: Spam dosyayı kontrol edin, muhtemelen, mesaj oraya gelmiştir. Ama gelmediyse Kurtarma işlemlerini tekrarlayın. Bu da olmadıysa, yöneticinize ulaşın, E-posta adresinizi değiştirtin.




Soru: Destek Ekibine talep oluşturdum ama henüz herhangi bir geri-dönüş almadım.Endişeliyim.
Answer: Endişelenmeyin. Topluluk Destek Ekibinin, MMM Türkiye’nin hızlı büyümesine bağlı olarak birçok talebi bulunmaktadır. Talebiniz sıradadır. Bir süre beklemelisiniz. 



Soru: Kayıt işlemini tamamladım ama  e-posta adresime bir mesaj gelmedi. Neden?
Cevap: Spam dosyayı kontrol edin, muhtemelen, mesaj oraya gelmiştir. Ama gelmediyse https://mmmoffice.ac sitemizde Kurtarma işlemlerini tekrarlayın. Bu da olmadıysa, başka bir e-posta adresinizi kullanarak kayıt olabilirsiniz.



Soru: Mutluluk mektubu” için bonus hesaplanıp eklenmedi. Neden ?
Cevap: “Mutluluk mektubunuz” moderatör tarafından kontrol edilmemiştir yada moderatör mektubunuzu reddetmiştir. Normalde, moderatör “Mutluluk mektubunuzu” reddettiğinde sebeplerini açıklayan yorumlar yazar. Moderatör “Mutluluk mektubu”nu kontrol ettiyse ama herhangi bir yorum yapmadıysa ve bonuslarınız hesaplanıp eklenmediyse Oturumdan Destek Ekibine başvurun.



Soru: MAVRO’larım hesaplanıp eklendi ve onaylandı ama bunları çekemiyorum (satamıyorum).  Sebep nedir?
Cevap: MAVRO’ları çekmek için  bunlar, onaylanmış ve dondurulmuş statüsünden çıkmış olmalı. Her MAVRO türünün kendi rengi vardır. Yeşil işaretlenmiş MAVRO’larınızı çekebilirsiniz. Lacivert – dondurulmuş. Kırmızı – onaylanmamıştır. Mavro’larınız yeşilse ama 24 saat içinde onları çekmek için yardım alma talebi oluşturamıyorsanız Oturumunuzdan Destek Ekibine ulaşın.



Soru: Oturumu açamıyorum.
Cevap: Sitemizdeki çalışmalardan dolayı oturumunuzu açamıyorsunuz. Biraz bekleyip tekrar deneyin.
E-posta adresinizi ve şifrenizi giriyor ama Oturumunuzu açamıyorsanız, Oturumunuz kaydedilmemiştir veya sistemden silinmiştir. (örneğin, aktif olmadığınız için. Yeniden kayıt olmaya çalışın. Şifrenizi unuttuysanız, şifre kurtarma işlemlerini uygulayın  (Şifremi nasıl kurtarabilirim?).



Soru: Hesabım hacklendi! Ne yapabilirim?
Cevap:  Şifrenizi derhal değiştirin! Destek Ekibini ve Yöneticinizi bu konu hakkında bilgilendiriniz. Yardım alma isteği veya Ödeme emri görürseniz Destek Ekibine bildirin ve Gönderene ulaşıp parayı transfer etmemesi için mesaj gönderin. 



Soru: MAVROları “satmak/almak” istiyorum (istek oluşturuldu) ama Ödeme emrini Oturumda göremiyorum.
Cevap: MAVRO satın alma siparişi (ödeme emri) 3 gün içinde oluşturulur. Demek ki, yardım sağlamak isteyenlerin sayısı yardım almak isteyenlerin sayısından daha yüksek. Sıranızı beklemelisiniz. 3 gün içnde MAVRO satım siparişi oluşturulmuyorsa Oturumunuzdan Geribildirime başvurun.



Soru: Alıcının banka bilgileri doğru değil veya yeterli değil. Ne yapmam lazım?
Cevap: Alıcıya ulaşıp bunları ona bildirin. Ulaşılamıyorsa veya bir şey yapmaktan vazgeçiyorsa bunun hakkında Geribildirim servisine başvurun.



Soru: Oturumdaki MAVRO’larım olumsuz oldular. Neden?
Cevap: Olumsuz MAVRO para cezası olduğunda oluşur. Para cezası Yardım alma talebinden daha yüksek miktarda para aldığınız için oluşabilir. Örneğin, size istediğiniz miktardan daha büyük para miktarı gönderildiyse. KRO bu bilgiyi kontrol edince size fazla aldığınız miktarda para cezası verecek.
KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYIN

2 yorum:

  1. Dxn ganoderma kahvesini içmeyi unutanı hiç duydunuz mu?

    DXN tarafından sağlığımız için çok önemli olan ganoderma mantarını kahveye karıştırmaları çok iyi bir fikirdi. Böylece vücudumuz için önemli elementleri her gün almış olacağız.

    DXN dünyanın en büyük ganoderma kahve üreticisidir. Ürünlerini gün be gün 180 ülkede, 6 milyondan fazla düzenli müşterisi ve çevresi kullanır.

    DXN'nın ganoderma içeren kahveleri hiç bir katkı maddesi, renklendirici, koruyucu veya tat arttırıcı madde içermez http://dxnturkiye.dxninfo.com/

    YanıtlaSil
  2. Dxn ganoderma kahvesini içmeyi unutanı hiç duydunuz mu?

    DXN tarafından sağlığımız için çok önemli olan ganoderma mantarını kahveye karıştırmaları çok iyi bir fikirdi. Böylece vücudumuz için önemli elementleri her gün almış olacağız.

    DXN dünyanın en büyük ganoderma kahve üreticisidir. Ürünlerini gün be gün 180 ülkede, 6 milyondan fazla düzenli müşterisi ve çevresi kullanır.

    DXN'nın ganoderma içeren kahveleri hiç bir katkı maddesi, renklendirici, koruyucu veya tat arttırıcı madde içermez http://dxnturkiye.dxninfo.com/

    YanıtlaSil